سما المصري تتعاطف مع غادة عبد الرازق بـ "ربنا يستر على ولايانا"
سما المصري تتعاطف مع غادة عبد الرازق بـ "ربنا يستر على ولايانا"

سما المصري تتعاطف مع غادة عبد الرازق بـ "ربنا يستر على ولايانا"

حسبما ذكر اخبار اليوم ينقل لكم موقع صحيفة الوسط محتوي خبر سما المصري تتعاطف مع غادة عبد الرازق بـ "ربنا يستر على ولايانا" .

صحيفة الوسط - حرصت الفنانة سما المصري، على إظهار تعاطفها مع الفنانة غادة عبد الرازق، وخاصة أنها تنتظر حكما في قضية اتهامها بخدش الحياء العام في 24 ديسمبر.

نشرت سما صورة لغادة عبد الرازق على صفحتها الرسمية على صحيفة التواصل الاجتماعي «انستجرام»، معلقة عليها بـ :" من قلبي والله من كل قلبي أتمنى أن غادة عبد الرازق ماتاخدش حكم ولا تتحبس، هي غلطت صحيح بس اللي أنا متأكدة منه وقلت الكلام دا قبل كده أنها أكيد ماكانتش تقصد تظهر جسمها بالشكل دا".

وأضافت المصري :" أنا مش عايزاها تتحبس عشان هي أم لبنت وجده لبنات وما أتمناش أن دا يحصل معايا لو أنا في مكانها، تاخد عقابها من الجمهور بالتأنيب أو بمقاطعه أعمالها أو أننا حتى ما نتفرجش عليها تاني خالص لكن تتحبس وهي عندها أسرة؟؟ لا".

وأثبتت المصري على :" والله ما أتمني كده أبدا، ربنا يسامحها ويستر علي كل ولايانا يا رب وربنا ما يحكمش علي أي واحده ببهدلة المحاكم والأقسام، ربنا يسترها علينا كلنا".

برجاء اذا اعجبك خبر سما المصري تتعاطف مع غادة عبد الرازق بـ "ربنا يستر على ولايانا" قم بمشاركتة الخبر على مواقع التواصل الإجتماعي . يمكنك ايضا متابعة كافة الاخبار عن طريق فيسبوك وتويتر .

المصدر : اخبار اليوم